dijous, 30 d’agost del 2007

Muntatge I



Hi ha algunes obres d'art que no haurien de pertànyer només a un... Aquí em proposo a penjar tots els muntatges fets amb el meu limitadissim ús del photoshop (no fos que em sortissin dissenyadors per tot arreu ;o) ) perquè estiguin "a la vista" sempre que algú els vulgui mirar.

Començo pel dels Mercury, o "tios més fashion i metrosexuals que tios". Reconec que la foto del Bernat podria estar millor... És la més apropiada que tenia! Benvingudes siguin les crítiques, igualment em vaig riure molt fent-ho. Segons la Marta, el Dani havia quedat "massa bé" i tot!

Fins la pròxima!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jajaja, aquesta foto és ÈPICA!!! Li he ensenyat al Gras (està aquí al costat) i s'ha rajat un huevo.

Estem a casa meva... ens petem els estudis aquesta tarda. I per què? doncs... pq ja tinc la demo del BioShock!!! A veure què tal :_o).

Dani
p.s: i els estudis... A LA MERDA!

Anònim ha dit...

jajajaja, sort que no te'l volies comprar precisament pels estudis!

Vagi b!!!

Anònim ha dit...

Doncs nostrusenyor ha actuat...

m'he baixat 3 demos:

BioShock 1,8 Gb
World in Conflict 1,4 Gb
Medal of Honor 1,3 Gb

Un total de 4,5 Gb i... NOMÉS EM FUNCIONA LA SEGONA!!! La resta diuen allò de "final inesperado del archivo" :_o(. té pinta q es deurien desconnectar del servidor en l'últim moment.... OJ!

Però buenu, al caso: el World in Conflict, LA HOSTIA!!!!

Omar ha dit...

paaaal! Perquè els altres no els conec, però el Medal of Honor debia molaaaaaaaar!!!

1/3 no es gaire, però si almenys el que va mola...

10!!!

Anònim ha dit...

Omaru-san he de reconeixer que la marta tenia tota la rao! El dani surt massa bé!!!Jajajajaja! realment té gents de tia

Omar ha dit...

AAAAAAAAAUCH "gents" :'(

Però és veritat. Jajajajajaja!